Ви купили новий пристрій А3 формату? Витратили на нього величезну суму грошей, привезли, поставили і потрібно її підключити? Зверніться до сервісного центру, щоб не витрачати свій час і нерви. Ви можете втратити гарантію на нього! Це все одно, що купити ноутбук без операційної системи або нову машину з салону, де перед першим використанням потрібно і масло залити, і тих. обслуговування пройти. А деякі виробники укомплектовують своїх майстрів навіть спеціальними інструментами, без яких не вдасться просто запустити машину!
Сервісним майстром проводиться початковий запуск машини, згодом ним же під час поточного обслуговування здійснюється заміна тонера, розхідників. Саме тому в інструкції користувача не вказується опис цих процедур. Та й у разі чого, майстер зорієнтує вас, куди натискати треба, а куди поки що не варто.
Адже скупий платить двічі! Витратили гроші на покупку такого агрегату, самі підключили, а там купа кнопок, налаштувань, і не розбереш що до чого! Спробували, як працює, а він починає видавати помилки чи взагалі не хоче вас слухатись. І тут починаєте дивитися інструкцію, а там нічого не зрозуміло, до того ж і не все пишуть. Думаєте, і навіщо я сам все це робив, адже не простіше було одразу викликати майстра – прийшов би, підключив, налаштував, розповів, що до чого.
А деякі, буває, купили, привезли, включили, а він і дзижчав і задимів одразу... Виходить, що крім грошей, відданих щойно за покупку, доведеться платити ще навіть не користуючись і ремонтом.
Ось що буває, коли хочеш заощадити і нехтуєш послугами сервісу.
| Aug 09, 2016 | 0 Коментов |