Вам необхідно заправити картридж, але немає можливості віднести його в сервісний центр?
У вас зламався принтер, або БФП?
Не працює комп'ютер?
Необхідно почистити ноутбук або перевстановити Windows?
Залиште заявку для майстра, після чого з Вами зв'яжеться наш менеджер.
AVISTA GROUP – 15 років на ринку сервісу!
Наші правила:
- Діагностика може проводитись до трьох робочих днів залежно від завантаженості сервісу.
- При прийомі техніки на діагностику та ремонт проводиться фотографування і складається акт прийому - передачі.
- У ході ремонту можуть виявитися приховані несправності пристроїв. Ремонт прихованих несправностей узгоджується та оплачується окремо.
- При ремонті материнських плат існує ризик прояву прихованих дефектів під час проведення ремонтних робіт. Цей ризик спричиняє повну несправність плати.
- Проведення ремонту здійснюється у строк до 14 календарних днів. У разі потреби замовлення рідкісних запчастин термін ремонту може бути збільшений за згодою сторін.
- У разі виникнення поломки в гарантійний період замовник має право звернутися до AVISTA GROUP для безоплатного усунення несправності. Гарантійність поломки визначається нашим сервісним центром і лише за наявності акта про проведений ремонт.
- Після проведення ремонту на пристрій наклеюється гарантійна пломба. У разі пошкодження пломби у гарантійний період компанія AVISTA GROUP не несе відповідальності за працездатність пристрою.
- Ми здійснюємо ремонт пристроїв у порядку черги і намагаємось зробити це максимально швидко. Якщо Ви бажаєте, щоб Ваш пристрій обслуговувався позачергово, до вартості робіт додається 30%.
- Звернувшись до компанії AVISTA GROUP Ви підтверджуєте, що ознайомилися з вищевикладеними правилами та згодні з ними.
Ми даємо гарантію на всі виконані роботи 3 місяці.