Ми запустили проект, що дозволяє спростити та автоматизувати процес взаємодії Клієнта (покупця) та Сервісного Центру з повним обліком, завдяки чому відбувається повна підтримка клієнтів нашими СЦ.
Якщо Ви є Сервісним Центром, Ви матимете можливість контролювати не тільки Ваші заявки, а й відстежувати техніку, яка вже була у нас у ремонті! Крім того, Ви отримуватимете додаткових клієнтів, зареєстрованих у Вашому регіоні!
Для цього Вам потрібно лише пройти авторизацію на сторінці нашого сервісу. Авторизація в «особистому кабінеті» допоможе Вам робити заявки на ремонт техніки, заправку картриджів або покупку нової техніки (комплектуючих).
Визначтеся, Ви є звичайним користувачем або сервісним центром, адже від цього залежатиме наша подальша співпраця, і надалі цей вибір буде скасовано неможливо!
Введіть Ваші дані (e-mail, телефон, адреса, пароль), для юридичних осіб необхідно додатково вказати юридичну адресу, номер свідоцтва платника податків, код ЄДРПОУ та ІПН. Також при реєстрації Вам необхідно вказати номер сервісного центру, який Вам повідомлять у самому сервісному центрі вашого міста..
Незабаром на Вашу пошту буде надіслано листа з посиланням, перейшовши на яке Ваш обліковий запис буде активовано.
Введіть повторно Ваш e-mail (він служитиме «логіном») та пароль, який Ви вказували під час реєстрації. Ви потрапите до «кабінету», де зможете створювати заявки на ремонт техніки, купівлю нової техніки (комплектуючих) та заправку картриджів.
Якщо у Вас щось не працює, необхідно вибрати «Заявка на ремонт», де вказати повне найменування моделі техніки, потім вказати серійний номер (надалі з його допомогою можна буде відстежувати заявки) та в описі вказати дефект (наприклад, не включається комп'ютер або розбився екран телефону).
Якщо у Вас є бажання придбати нову техніку або комплектуючі, необхідно вибрати «Заявка на техніку», де вказати найменування техніки (модель техніки), вказати кількість (шт.) та написати супровідний текст до заявки (наприклад, оплата за безготівкове навантаження або доставка термінова) .
Якщо Вам необхідно заправити картридж, виберіть «Заявка на заправку картриджа», де вкажіть найменування (модель) принтера, МФУ або самого картриджа, вкажіть кількість (шт.) та залиште короткий опис.
Не важливо, в якому регіоні Ви знаходитесь, наші Сервісні Центри допоможуть Вам! Під час реєстрації система автоматично визначить місце Вашого розташування та запропонує найближчий Сервісний Центр.
Ви можете стежити за Вашими заявками, починаючи з оформлення замовлення та до повернення техніки сервісним центром on-line у будь-якому місці та в будь-який час. Також за допомогою фільтрації Ви можете переглянути всі заявки, пов'язані з Вашою технікою (коли і що було зроблено).
Пройти авторизацію Ви можете, перейшовши за посиланням.
| Jul 25, 2016 | 0 Коментов |