Ремонт принтеров Академгородок, Заправка картриджей Святошино, Продажа компьютерной техники, Ремонт компьютеров

Гарантійне обслуговування техніки Canon у сервісному центрі "АВІСТА ГРУП"

Гарантійне обслуговування техніки Canon у сервісному центрі "АВІСТА ГРУП"

Сервісний центр "Авіста Груп" здійснює гарантійне обслуговування всієї продукції Canon. У нашому сервісному центрі є все необхідне спеціалізоване обладнання та кваліфікований персонал, який регулярно проходить навчання для підвищення своїх професійних навичок та знань.
Умови гарантійного обслуговування техніки Canon:
- Наявність оригінального гарантійного талона виробника, що знаходиться в комплекті з основним виробом, заповненого продавцем при продажу;
- наявність документів, що свідчать про купівлю – видаткова накладна або товарний чек (з 08 травня 2017 року фіскальний чек);
- Дотримання користувачем правил експлуатації.
Гарантійний термін відраховується від дати продажу, вказаної у гарантійному талоні.
Гарантія поширюється на виробничі дефекти електронних та механічних вузлів, знос яких пов'язаний безпосередньо з обсягом копіювання.
Гарантія не поширюється на так звані «ресурсні» деталі, що мають природно обмежений термін служби, що визначається обсягом копіювання, такі як фотобарабани, блоки фотобарабанів, лампи, нагрівальні елементи, ремені, вали, фільтри і т.д.


Гарантія недійсна у випадках, коли недоліки виробу виникли внаслідок зміни напруги або частоти електроживлення в межах, що перевищують величини, встановлені відповідними стандартами, а також внаслідок використання нерекомендованих витратних матеріалів (не вироблених Canon). Водночас необхідно підкреслити, що саме собою використання неоригінальних витратних матеріалів та інші порушення правил експлуатації не можуть бути єдиною підставою для відмови в гарантійному ремонті – необхідно, щоб був дефект, викликаний цими порушеннями.
У гарантійному талоні є посилання на проведення профілактичних робіт протягом гарантійного терміну, з переліком яких користувач може ознайомитися в нашому сервісному центрі. Профілактичні роботи не входять до гарантійного обслуговування та повинні оплачуватись користувачем окремо. Відмова користувача від профілактичних робіт не є підставою для зняття апарату з гарантії, проте усунення несправностей, спричинених можливим прискореним зношуванням «ресурсних» деталей, оплачується користувачем.
З питань гарантійного обслуговування Ви можете звернутися до наших Сервісних центрів, які знаходяться за адресами:
- м. Київ, вул. Ак. Кримського, 4-А, оф. 111;
- Київська обл., Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 4 4.


  |  Jul 12, 2017  |   0 Коментов  |  


Вверх